vissa människor är ju helt otroliga..



Hejhallå bloggen!

Jag startade om på nytt med min blogg pga att den andra den var usel Så nu blir de annat pågång och jag hoppas ni går in och kollar nu:)
Dagen som varit:
Det började med att jag kom till skolan lite för sent.. lotta var sjuk så vi fick ha matte/engelska som första lektion istället för att ha den vid elva. Både sötalex och sötelina fick tårar idag :(:(
Sen så nu sitter vi i skolan och ska jobba med projekt. Att jobba är inte min grej så jag sitter på bloggen, fb och bdb istället, kuul! Måste hinna klart med allt nu, för jag tror våran gruppp ligger lite efter alla andra. Nu när jag kommer hem ska jag äta och vi får se om jag rider ut en stund. Men eftersom de ska bli snöstorm så får vi se. De kanske blir datorn ikväll igen.

/pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0