vissa dagar är bättre än andra:'D

Hejsan hoppsan :)

Imorse när jag skulle gå utanför dörren låg de kanske 2-3 decimeter snööö. Pappa skjutsade mig till bussen som var 20 min sen -.- kuul! Sen så tog jag 48 till Cissi och på bussen där träffade jag Mikaela:) pratade strunt hela vägen!:D När jag kom tilll Cissi så blev de att började mopcka direkt. Åt lunch vid tolv. GUUUD VA SÖT DERAS VALP ÄR!!! Sen blev de att rida Rico och pulsa i snön på åkern, Cissi red Davva;D Mamma, pappa och thomas kom vid halv tre och hämtade upp mig och snäll som jag är tog jag pappas Mc Flurry m. daim :)

Nu sitter jag här och väntar på att vi ska åka på hoppträning klockan sju med Frollis. Berättar senare hur jag det gick :)

puss så länge ;)

malín


Kommentarer
Postat av: Ellinor,<3

Heej,<3 fin blogg:D

2010-01-31 @ 13:36:03
Postat av: Anonym

Heej,<3 fin blogg:D

2010-01-31 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0