varför ska de snöa så mycket för ?



Hej bloggen!

sorry för att jag inte blogga igår men hade inte direkt tillgång till dator för jag ville vara social med Johanna :)
Aja iallafall, igår så sov Johanna hos mig så då tänkte vi kolla på pananormal activity så vi började ladda hem den men sen så vid elva blev vi aströtta ;o så då ställde vi klockan på tolv så då kunde vi kolla på den då istället ;) haha men jag stängde av alarmet när jag vaknade och somnade om:). Så idag så vakanade vi typ vid nio och kollade på filmen istället och käka chips och lite godis :) nyttiga klubben jobvisst! haha sen så var de meningen att vi skulle åka och bowla men vi sket i de vi stannade hemma och var inne heladan och myste iställe vid tv. Sen så nu har Hällstömaren åkt till Joel och haha dissa mig , not men ändå, så ja de var min dag, ja just deja, vi käka pizza vid tre fyra också haha. Så nu sitter jag här och är astaggad tills imorn! Vill så gärna ha en rosett elr två med mig hem veetttni ;) aja jag kommer iaf få träffa bästa Therese och de ska bli askul:)

+ en sak att min grupp är långt ifrån klar på projektet och de ska lämnas in på onsdag! KUL! inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0