- GRS Hopptävling, 31 januari -

Hej bloggen!
Det var helt enkelt inte min dag idag. I LCn så var han faktikst kanon fin fick ett pet på femman bara men de bryr jag mig inte om:) Sen så blev de lite missföstånd mellan mig och hästen på 7an så jag ville inte rida på och få ett riktigt stopp så jag tog en volt och red på och kom perffa, så LCn är jag super nöjd med. Men i LBn så fick jag ingen direkt kanon start, jag fick ett dålig läge och han är fjollig men han var dessutom dum också -.- så ja, de var ett tag sen jag ramlade av men ja, idag så gjorde jah de på första hindret. Gjorde illa benet lite faktikst men jag var mest förbannad, sen så såg jag Karin hoppa in på banan och tog Frollis så, ja, vi får ta nya tag i Heby :)

Grattis Karin som kom trea i båda klasser!!:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0