don´t bring flowers after Im dead

älskling
Tisdag den 2 februari


FITTA ÄCKEl! Jag missa paradise hotel igår pga att jag somna :( de är ju svårt att hålla sig vaken när man ligger i en varm och skön säng + tv på rummer, då är de lätt att somna kan jag lova!
Aja idag så har jag och Elina gjort designen på vår grupps tidning. AS SNYGG! verkligen! haha vi är bäst, helt klart! Sen blev de lunch och de var asääckligt.. sen så på eftermiddagen var de flesta trött, åtmindstånde jag, för jag fnittrade och skrattade GANSKA mycket :* hihhii sen nu åkte jag hem med 15.12 bussen, de var faktikst inte så mycket folk(: så nu sitter jag här och degar. Har nyss tagit in hästarna för de blir hoppträning klockan sju så då åker vi sex då blir de helt enkelt att de får komma in vid halv fem för då får de äta lite och så ta´t lugnt lite(: hhah så ska jag tvinga pappa att knäppa kort (a) så ni får en till uppdatering lite senare så berättar jag hur de gått, okej? :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor,<3

han e så sött,<33 hälsa på min blogg<3 //Ellinor<3

2010-02-13 @ 20:46:46
URL: http://sootisnossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0