Cattis hoppträning



Jag vet att min ritning av övningen är bäst! haha ;)
Idag så tränade vi mycket på lydnad vilket min häst behöver väldigt mycket för han stänger av ibland!. Det var riktigt kul för han blev superfin på slutet då han slappnade av. Vi började med att travhoppa i ordningsföljden ovan, så vi skulle sakta av till trav och travhoppa, ah ni fattar. Min häst lyssnade inte på mig i början så han tröck upp huvve och lyssnade inte ett skit mellan 1. och 2.! Sen så tog vi bort travbommarna och hoppade banan. Första gången var han inte lika avslappnad som den andra. Men vi hoppade iallafall bana på 1m och de kändes bra eftersom de blev som de blev på tävlingen.
Jag lägger snart upp bilder från träningen

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0